Serwis

Nasz sklep oferuje dodatkowo usługi serwisowe. Punkt serwisowy znajduje się na ul. Marszałkowskiej 111A w części komputerowej sklepu.

Do zgłoszenia reklamacji wymagane jest:
 

  1. Reklamowany produkt (najlepiej z oryginalnym opakowaniem)
  2. Gwarancja (i/lub dowód zakupu w postaci paragonu/faktury)
  3. Krótki opis problemu (najlepiej z numerem telefonu i adresem email do szybkiego kontaktu)

Po oddaniu produktu do serwisu otrzymasz specjalny dokument z numerem zgłoszenia. Jest on niezbędny do odebrania produktu.
W przypadku reklamacji składanej zdalnie, prosimy do opisu reklamacji dołączyć adres email - zostanie na niego przesłany wyżej wymieniony dokument.

Cennik usług serwisowych Lorien Sp. z o.o.
Ważny od: 01.11.2012

    Montaż i konserwacja:
  • Montaż podzespołów i akcesoriów dostarczonych przez klienta – 30 zł (cena za jeden podzespół)
  • Montaż karty graficznej + sterowniki + testowanie – 40 zł
  • Montaż tunera TV + instalacja sterowników + testy – 40 zł
  • Montaż HDD + formatowanie - podział na partycje. Cena nie obejmuje instalacji systemu operacyjnego – 60 zł
  • Montaż i konfiguracja płyty głównej – 50 zł
  • Wymiana obudowy – 80 zł
  • Konserwacja jednostki centralnej (czyszczenie, przegląd i smarowanie wentylatorów, poprawa cyrkulacji powietrza) – 40 ~ 80 zł
    Instalacja:
  • Instalacja systemu operacyjnego (Windows + sterowniki) ( TYLKO LICENCYJNE) – 120 zł
  • Instalacja oprogramowania antywirusowego – 30 zł
  • Instalacja innych programów – 40 zł
  • Instalacja sterowników i oprogramowania urządzeń zewnętrznych (np. drukarka, skaner, kamera) – 40 zł
    Konfiguracja i aktualizacja:
  • Konfiguracja sprzętu (sterowniki, oprogramowanie) – 30 ~ 50 zł
  • Konfiguracja routera oraz optymalizacja połączeń – 100 zł
  • Aktualizacja + konfiguracja BIOS płyty głównej - 60 zł
  • Aktualizacja firmware w urządzeniach LAN – 30 zł
  • Aktualizacja firmware w napędach optycznych i innych urządzeniach – 40 zł
    Testowanie:
  • Testowanie - NIEUZASADNIONE ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE50 zł
  • Testowanie + zdiagnozowanie usterki komputera – 40 zł
  • Testowanie podzespołu komputerowego – 30 zł
    Inne usługi:
  • Usługa Serwisowa Ekspresowa - 80 zł
  • Odwirusowanie i instalacja programu antywirusowego – 80 zł
  • Klonowanie danych z dysku na dysk – 60 zł
  • Usunięcie hasła z systemu Windows – 60 zł

W przypadku dojazdu do klienta rozliczany jest on w/g stawki godzinowej:
  • Dojazd do klienta w obrębie Warszawy – 30 zł
  • Godzina pracy technika – 80 zł

Dodatkowo serwis prowadzi naprawy pogwarancyjne wszystkich rodzajów notebooków poczynając od wymiany podzespołów po wymianę układów graficznych oraz serwis wszelkiego rodzaju konsol do grania XBOX, PS2, PS3 oraz PSP:

  • Koszt oceny usterki wraz z jej kosztami to - 40 zł

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixelpixel